Sunday, December 20, 2009

# My Best Fren's Wedding

Yeaa~~ kawen dah kawan aku sorg nih...so hepi for her...b'tuah btul la laki die ni sbb my fren ni kire ala2 prempuan melayu t'akhir gitu...kekekeke....the weddind was at Kulim...aku gerak g sane last Friday...mak aih the journey takes 6 hours..giler nk patah pinggang dlm bas...huhu.... majlis b'jln ngan lancar..mknan pn sodap...aku & aliaa melantak sume makanan kat situ...the mee rebus bleh tahan wlpn kuah agak cair...bubur kacang pn sodap...kekeke....tp satu je, makeup aziah aritu nampak muke dia b'minyak...maybe mak andam tu gune produk yg cpt wat kulit b'minyak...syg2....one more thg baru aku tau kat sane pengantin tu yg g tmpt tukang makeup ek...cam kat KL ni mak andam tu sndr yg dtg umah pengantin & makeup kn pengantin...hmmm...no wonder kat sane agak murah dorg charge..aliaa kate kalo nk org tu dtg umah kene charge double...uikss, camtu plak ek...huhu....tp kalo aku pn sanggup la byr double dr nk kene g tmpt dorg plak...cam leceh je rase...akak kn mls + manje...kekeke.....
amek berkat...kekeke wif Aziah & Aliaa
Slamat Pengantin Baru & Kekal ke Anak Cucu Cicit ~~Aziah & Azham~~

No comments:

Post a Comment