Monday, December 28, 2009

# Jam yg almost HILANG!!!

Fuhh...seb baek x hilang....kalo btul2 hilang mau melalak 3 hari 3 malam ni...huhuh....citernye b'mule cenggini...last saturday pas dah siap2 nk g kenduri aku mintak tolong En.Tunang amekkn my watch...tp aku dok tunggu punye lame x gak muncul2...rupe2nye dia x jumpe plak bende alah tu...aku pn check la skali...slalu ade je atas my dressing table tu...mane plak bende alah ni b'jln...t'tonggeng2 la aku dok cari...nk nanges dh ni cuz x jumpe...siap bakul plastik sampah pn aku selongkar blk...mane la tau kalo t'buang kn...ish, give up la camni...muke dh monyok giler time siap air mata dh b'takung dh ni...tgl nk kuar je...uuwwaaaa~~~ nape yg aku gelabah sgt ni??? cuz jumpe tu tunang kesayangan yg hadiahkn for my Bday...mane x syg...dh tu bukan 10 hengget..yg 10 hengget tu x nk plak hilang...last2 redha je la anggap x de rezki...huhu...this morning sampai je ofis trus aku terjah surau...yeehoo~~elok je jam tu posing atas kabinet telekung...sungguh gumbira rasenye...seb baek x de yg tgn extra long kat ofis tu nk rompak jam aku ni haa....lega woo~~~ so, pengajarannye, sila pastikn sume dh pakai blk pas solat...kalo cincin tunang yg hilang mau aku redah gak g ofis check blk...kekeke....

No comments:

Post a Comment