Sunday, September 13, 2009

# Saye sangat SAYANG dia...

Sile menyampah ngan tajuk entry kali ni ek...hehe...baru prasan x pnh citer btul2 psl my love life kat cni kn...actually saje x mo citer b4 ni...sbb die x suke sgt...my tunang ni sgt la low profile orgnye....tp tu yg wat aku suke bangat ngan die...die x m'gelabah cam certain laki yg aku kenal...mmg cool je orgnye...lupe plak nk kenal name my tunang ni...name die AZFAR AIZAT aka ADAM...hahah....nk tau mane dtg adam tu...actually ramai kwn2 die kate muke die cam adam AF tu...tp aku idak ler nampak pn muke adam kat die....huhu..... we all kenal mase part 1 kat uitm dulu...kitorg 1 klas Titas time tu...skali gak mase Kesatria dulu...aku x pnh la plak prasan kewujudan die...smpi la ika, one of my bff bgtau ade org nk mintak my hp no...time tu pelik la plak, sape la mamat b'name Azfar ni...last2 tau la gak sape...rupe2nye kitorg pnh 1 matriks kat KMPP dulu...tp time tu mmg x kenal la...lgpun time tu aku still lg ngan my ex...die pn time tu ade ati kat org laen gak....seb baek x kenal time tu....hihi....kitorg kwn melalui sms je...couple pn dlm sms je...padahal x pnh jumpe btul2 pn ni...agaknye dh jodoh kot, so aku senang sgt blh trime die wlpn aku x kenal die btul2 pn lg time tu...hihihi....skang die dh pn jadi my tunang...kejap btul mase b'lalu...dh dekat 5 tahun aku b'cinta ngan dia ni...insyaAllah tahun depan bulan 2 kitorg akan disatukan plak....hehehe rase syukur sgt ditemukan ngan die....ape yg special sgt die ni ek???hmmmm....x tau nk explain camne...for me die nie sgt2 penyabar ngan aku yg manje, kuat bebel, suke tukar2 mood ni...bukan senang tau nk cari org yg btul2 bleh trime kite camne pn...pastu aku sgt suke ngan care pemikiran die yg suke pandang ke depan...pandai plan utk mase depan die & kitorg nanti...aku rase kehidupan insyaAllah t'jage ngan die...
sepanjang dekat 5 tahun ni macam2 kitorg dh faced b'same...byk dugaan gak yg dtg dari anasir2 luar...wah....tp sume b'jaye kitorg settlekn...yg penting masing2 kene pk secare rasional...jgn ikut hati sgt...kalo ikut hati je mmg kitorg x kn b'tahan smpi skang....yg penting yakin ngan relationship & partner kite...wah....cam dr.love plak....kekekeke..... hopefully semua b'jalan lancar smpi hari we all nikah nnt....elakkn dr bende2 yg x patut la sepanjang tempoh tunang ni...org kate byk dugaan dlm tempoh tunang ni....tp so far, Alhamdulillah x de la dugaan yg btul2 berat kene kitorg face...lg aku rase maken hepi & bahgie ngan die ade la...dlm otak masing2 pn focus kat kawen je...bende2 laen tolak tepi...dh start ade rase tanggungjawab btul2 skang.....ni pn tgl 5 bulan lebih je lg...x lame dh tu....nervous gak...tp dlm mase yg same excited gak...hahaha....

No comments:

Post a Comment