Wednesday, September 30, 2009

# Oh my makeup palette~~

Yezzaa....sampai gak 72 eyeshadow + 6 blusher palette akak ni....weehoo...baru je sampai tgh hari td...agak2 u all yg suke mekap cam aku ni t'uje x nengok..muahahaha.....the price???? ssshhhh...rahsia..hehehe....aku beli kat missha08 @ lowyat.net. ok la tu kn...ade aku nengok org jual smpi 100 hengget hoke...giler nk untung lebih...padahal dorg dpt from supplier brape je agaknye...huhu.....kalo en.Tunang nengok sure die akan kat DUNIAWI...ikut suke aku la...janji puas ati ku ini...wah....kekekeke... nk torai dh mlm...x kn aku nk b'mekap mlm2 bute ni...ish, maleh ler teman....esok2 je ek...tomorrow never dies..apakah....kekekeke.....tp td aku ade la try maen calit2 kat tgn. ok la..bleh tahan...well, what u expect ngan brg yg murah kn....hihi....so, sape2 yg interested bleh la u all cari k...kalo jumpe yg lg murah sila inform aku....sure aku makan ati...miahhaaha...yg 180 palette eyeshadow yg aku share ngan kakak tu ape citer??? heheh..aku kn suke ngumpul & boros duit tu kn was my no.1 hobby...hahahaha....

No comments:

Post a Comment