Saturday, March 26, 2011

# Welcome to HP!!!!


Guten Tag...agai, post yg agak2 basi gak la...hahaha...cam yg aku ade story b4 aku dah pn berambus dr my previous company SHELL kn....aku dapat offer from HP ngam2 pas contract aku ngan Shell expired..rezki2...Alhamdulillah....skang almost 1 month la aku dh cari makan kat HP...same kat Shell dulu, now still wat asset gak cuma scope tu lari la ckit....cam dulu keje aku asyik la chase customer & contractor, skang duduk diam2 je depan lappy attend request from client...huhu....sumtimes rase bosan tp yg penting my office skang dekat giler ngan rumah...dlm 20 minit dh bleh smpi ofis....hahahaha....the environment pn sgt2 different la ngan Shell yg cam pasar tu kadang2....muahahaha....tu yg aku rindu gak la kat Shell...pastu now x de geng2 gossip cam kak Pari dulu...aku bace gossip sorg2 je la skang...hahahaha....x kesah la, the most important thg skang aku dah dpt permanent job...yeeehaaa~~~

No comments:

Post a Comment