Thursday, December 23, 2010

Mode: BUSAN~~~

Sbb tgh mode busan tahap dewa ke-8 kat ofis ni kn....moh la jawab soalan2 yg x b'faedah ni utk mengisi masa lapang yg ade bukan sbb x de keje tp malas nk wat keje....wakakakaka...

Apakah perasaan anda?



Tgh busan....tunggu time utk blk je ni...mood cuti dh menguasai diri....huhuhu...
Saya nak makan....


dim sum, baked tiger prawn, chocolate souffle, pizza dominos, steamboat, sushi....wah, byk giler aku nk melantak...nafsu x hengat...kekekeke

Saya tak suka...


drumstick kat kaki yg super besar ni...aarrghhhh!!!!

Impian saya...


nak banyak duit pastu pegi melancong 1 dunia....muahahaha....



Haiwan yang saya tak suka...


anjing &  babi


lg2 la kalau yg suka mengejar org. tensen tul aku...arrgghhhh~~~


Harapan saya...


dapat jadi anak, isteri & ibu yg super cool...hahahaa

Jika masa boleh berputar...


mase mane bleh b'putar lor....malas nk jawab sbb tgh mode malas kn...muahahaha...

Hp saya adalah...


Iphone 3G...free tu yg penting...dapat pas kene Gotcha by hubby thru Hitz FM...kenangan tu...smpi bile2 pn x kn lupe la....thanks hubby...kalo x dpt Iphone mmg kene hantam dh lame....hahahaha

Saya pernah bercinta sebanyak...


2 kali rasenye....yg 2nd tu smpi la dh jd isteri org ni....syukur Alhamdulillah (tgn tadah ngan nasa cam iklan Bio Aura...kekekeke)


Saya suka pada...


keadaan bile bleh lepak2 ngan hubby kat umah~~

Kawan2 saya ada...


mcm2 perangai...masing2 ade cara sndr...kite layan je la....zaaassss~~~

Pernah dikhianati?


ntah la....x brape nk igt plak...huhu...

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?


sumpah dia jln2 jatuh longkang...wakakaka.... 

Senaraikan 8 orang yang anda nak tag:


malas nk tag...kn dh kate mode malas ni...x reti2 ke...hohoho....



No comments:

Post a Comment