Sunday, November 29, 2009

# Manusia yang M'JENGKEL'KN

Aaarrgghh...aku menyampah hoke ngan sorg manusia nih...actually makhluk tuhan ni laki2 & he is one of my classmate time kat UiTM dulu...eh, nape ek tibe2 sgt menyampah ngan mamat sorg nih?? haa..meh cni nk story....prasaan yg sgt m'jengkel'kn ni baru je meresap jiwa raga aku few minutes ago...dh lame gak la aku x de feeling nyampah tahap gaban camni ngan kwn2...eh, byknye bebel, sebab musabab x start2 lg ni..huhuh.. camni, that day aku tgk mamat ni dh letak status 'in a relationship' ngan sorg awek ni la...so, aku pn saje la nk add minah ni...hello...aku bukan bz body nk tau psl awek org hoke...saje la nk menambahkn kenalan, x de mase pn aku nk menelaah psl minah tu...saje2 je since balak die classmate aku kn...pastu tibe2 mamat ni bg msg kat aku bgtau x pyh la nk add awek die..die mmg x bg awek die add sape2 pn...apekah??? kalo camtu baek ko x pyh ade acc FB lar...igt aku nk sgt ke kenal ngan awek ko tu...siyes nyampah hoke...aku pn reply lar kate kalo camtu jgn la state ko in a relationship ngan sape2 pn...ko la yg weng g letak name awek ko kat c2 gak...aku pelik la ngan org camni, cam ko takut sgt kwn2 laen kenal awek ko...apsal plak?? cam takut sesuatu je...hhmm...mmg sesuatu lar...huhuhu.... x lame pastu aku rase die delete aku from his frens list lar...see, mane aku x nyampah...hello, sape yg dulu add...maybe bg u all x de bende kn, tp aku personally mmg x bleh blah ngan org camni...FB tu d'create utk kenal2, merapatkn hubungan kwn2...for me, aku x de la nk m'bzkn body tau hal org ngan FB tu...juz suke2 je...kalo u all rase personal life dh jd x private, ngentikn lar nk ade FB ke ape...i meluat hoke ngan manusia camni...dorg pk org nk sgt bz body hal dorg, padahal dorg yg dok t'gedik nk bgtau ko ade hubungan ngn si polan tu kn...ade aku kesah???

No comments:

Post a Comment