Wednesday, November 18, 2009

# Farewell Lunch for En. Jan

Wah...finally out en.Jan will pencen...pasni bleh la dia goyang kaki kat umah...kekeke...aku gak yg kene b'puloh tahun lg ngadap pc kat ofis...x sbr plak nk pencen...tp kalo pencen mksdnye dh tua...TIDAK!!! x pe la...keje je la dulu sampai nk t'muntah...huhu...we all sume dibelanje oleh company melantak kat Boulevard Hotel nx to The Garden...amacam food? hmm...ok-ok je la...sedap lg melantak Chinese Food mase farewell kak Atiah...maybe cuz aku mmg suke mkn chinese food kot...tu yg sodap je....kuikuikui....
haa...yg sebelah kanan tu la our en.Jan...yg kiri plak uncle Tony...hehehe....otai kat Commercial Fuels...actually en.Jan dok 1 row ngan cubicle aku...suke gak sembang2 ngan dia...anak dia sorg study kat German, sorg lg kat Korea...bestnye...blh la en.Jan senyum lebar2 dpt anak yg b'jaya camtu....gud for him...td en.Jan citer baru beli Honda Civic baru..dan2 je aku tanye ade nak anak angkat prempuan x...gelak je en.Jan...muahahaha... hok ni saje2 snap pic kak anne & kak angie aka angelina jolie...kekekeke...slalu aku melepak ngan dorg la kat ofis..geng meluah prasaan & b'gosip...hehehe....yg pic kat bwh ni plak aku, kak jee & kak pari...same la, ni pn geng b'gossip gak...nmpk sgt kaut b'gossip kn aku ni..biar la, ade aku kesah...huahuahua... hoke, nx entry jap lg kalo rajen aku post ek...lembab plak nk uload gmbr arini...huhuh....

No comments:

Post a Comment