Friday, March 13, 2009

Zaman kanak2 betik...

rakan2 skolah rendah ku..miss them all
lalalala....ni la sahaba2 handai ku....hihi...name klas kitorg ni 5 cemerlang pastu 6 cemerlang plak...cemerlang la sgt....weekkkkk....lame giler x jumpe dorg nih...wlpn join dorg start dr standard 5 tp besh la ngan dorg nih...x silap pic kat atas ni mase farewell Pn.Azizah kot...mase ni sume comot2 je...kalo jumpe skang masing2 mesti dah hensem2 & vogue2 (cam aku la nih...miahahaha) rindu gak nk jumpe dorg nih...syiok kalo dpt wat jejak kaseh ngan dorg nih....
my teacher....x brape hengat la plak name masing2..tp yg paling igt Sir Tan...hihih
banyak2 cikgu yg paling x bleh lupe cikgu english kitorg..kitorg juz pgl Sir Tan...kalo time class die sape yg duduk depan tu kire yg paling malang ar...bukan sbb die suke ask english question tp mesti x de guruh, x de petir org depan kene la hujan...muahahaha...pastu Sir Tan ni suke kalo nk ajar buat sentence mesti nk gune name kitorg2 nih...sape yg dpt ayat besh tu ok la,sape yg name kene kat ayat2 yg hampes mmg bengkak je hati...tp luckly name aku slalu dpt ayat2 yg syiok la...jgn jeles my fren..kekeke...haa...pastu 1 lg kalo time class die mesti kene pakai pensil 2B.jgn harap la nk pakai pensel tekan ke...sabar je la.....
aizat, azlee & jedeh
haa..gambar kat atas nih budak yg sentiase hepi je kat klas...yg si jedeh ni dulu ketua klas yg responsible gak la....pandai pn ye gak..anak murid kesayangan cikgu gak nih...igt dulu pnh kene gosip ngan die kat skolah...ape la dorg nih..pantang i baek ngan boys mesti nk gosip..nyampah...hahahha...yg si azlee ni ketua plajar & best student kat skolah tu..skang ni die dh blaja & keje trus kat jepun...mmg b'jaya sungguh la mamat ni..x blh lupe mase nk kene inject BCG die ni blh plak jerit..hahaha....hampes punye ketua pelajar...(kalo azlee tau aku citer ni mesti die bising...hahaha...aku peduli ape...miahahaha) yg kiri skali tu name die aizat harith...haa..die ni nakal..pnh skali tu die t'silap org, baek punye ketuk kpala aku ngan manila card..mmg hangen 1 bdn la aku mase tu...mmg kene kejar la mamat ni ngn aku mase tu..baru die tau yana mazlan ni garang ke x....klakar je ble igt blk...hahaha.... skang citer psl girls klas ni dulu plak..dulu aku ade la geng sndr...yg join geng ni haina, suhaila, aimie, ros, syafa & cyhthia gak...kitorg ni mmg kamcheng la..mane2 pegi pn together la...paling rapat ngan haina dulu...slalu lepak ngan die...tp dh lame sgt x jumpe die & x tau gak ape citer minah nih...huhu....kitorg 1 geng suke menari dulu..kire cam ELITE wannabe la...hahahah...gediks je kn...ala,rilek ar..tu kn zmn kanak2, nk malu ape...hahaha....miss that moment so damn much... that day jedeh ade plan nk wat reunion ngan dorg nih..hopefully jadi la...mau jd jejak kasehan la...cm excited je nk jumpe dorg sume ni blk....mesti masing2 dh laen skang...dorg mesti t'kujat tgk aku tembamnye blh tahan gak la....lantak la,ade aku kesah...yg pntg stay cute...uwek..uwek....hahahaa.....c u guys soon...

No comments:

Post a Comment