Friday, March 20, 2009

# My bad day before fly to Indon

Argghhh!!!!!Giler tension ngan PC bengong aku kat opis ni....ingat datang awal pagi tadi bleh la nk gediks2 surf tenet ke, bebel dalam blog ni ke b4 start working kn...tapi datang2 tgk pc nk start jadi slow giler....hampehss.....mmg hangen 1 badan la pagi td...ni pun aku merempat kat tempat jenal jap..hopefully bile aku dh balik opos nx week ok la pc tu...kalo x,mmg ade org akan saksikn seorg anak dara meroyan kat opis......aaarrgghhh~~~~~
Dah la t'lupe nk save file updated asset file semalam. pastu aku plak x shut down pun pc,juz lock out je..konon2 nk esk paginye dtg x pyh la nk tunggu pc start lame2 kn...tapi last2 jd berejam plak...padan la ngan muke aku....so,pengajarannye jgn lupe shut down pc before b'gerak meninggal kn opis anda!!!! dah la kene buat keje kat tempat si jenal plak...pastu gune my ex-keyboard yg bising nih..huhu.... nasib baek today plan nk cabut awal..jap lg tepat kul 3 blah la dr opis meninggal kn keje2 & meja yg b'sepah tu...muahahaha....
balik ni kene rushing2 kemas barang btul2..tgk la kalo ade ape2 yg tinggal ke...hopefully x de la kn...pastu moh ler kite b'angkat ke KLIA...yeehaaa~~~~tadi sempat snap gambar meja aku yg b'sepah ni sikit...nnt nx post akak tunjuk k...betape huru haranye my life kat opis...huhu....ble ntah nk kemas,x tau la...belum masuk yg dlm laci punye stuff lg...mau pusing kpala...lantak la...maleh nak layan...ish,lambat plak rase kul 3 nih....cam dh x de prasaan nk wat keje dh nih...
k la...to be continue la...x tau dah nk bebel ape...nnt wait from my experience kat Jakarta + Bandung hokey....babai malaysia....hello Indonesia!!!!

No comments:

Post a Comment