Friday, February 20, 2009

Tengah memikirkan sumthg mlam2 bute..busan~~~

camni la m'gambarkn aku skang...huhu...
Yea!! arini dah jumaat,esk bleh cuti..x payah mengadap keje yg t'amat la busan tu...skang ni cam dh x de prasaan sgt je nak keje sbb frust ngan gaji...igtkn mintak increment ok la ckit dpt, tp hampes...nk wat camne, rezki takat tu je..lagi2 la busan tahap master of gaban nk g keje..nyampah giler...kene cari keje laen ni, nk gak merase gaji yg best ckit. penat je g amek degree dulu kalo gaji takat cam diploma je...agak2 la shell ni,consider la ckit org ade degree wlpn x de la gune kn degree tu utk wat keje ni..huhu...pastu consider la aku dh setahun tau keje kat c2, dh la bonus x dpt,pastu naekkn gaji ckit je..rase nk amok pn ade gak..fed up btul la....tp ape blh buat,skang nk keje tempat laen pn bukan senang,mane2 tempat pun sume nk cut cost, ramai yg kene buang keje...kire aku ni still nasib baek lg la...redha je ler....(ayat pakse diri namenye nih....huhu)
ni pun m'gambarkan aku gak...rase emo giler skang...tension tau x!!!
skang kat ofis mmg amat2 la busan, wat keje je..dh x de teman nk sembang2 lg, isnin-rabu si yun kee dok tempat jenal, x suke la...die tu dah la pot pet je keje...pastu pg td fred plak duduk c2, petang si alex plak dok c2...ai, ramainye org yg crash laptop minggu ni..kak asmah merungut dh kate riuh btul commercial ni..mmg ler, sales punye department mmg cmni..aku ni yg jage asset pun asyik kene buat phone call jer...huhu....minggu ni b'lalu cepat jer...tp dis week mmg busan tahap gaban...penat x payah ckp la...rase maken penat bile pk keje rajen2 tp gaji ciput je....xpe, redha2...pakse diri lg la aku ni...huhu....
thinking of sumthg......cume awek ni cub ckit la dr aku...x byk tau, ckit je....huhu
sbnrnye dlm otak ni sedang memikirkn sumthg..try utk x pk kn tp still pk gak..bengang btul ngan kpala otak sendiri ni..aaaarrrggghhhh!!!!!!! dah seminggu memikirkn bende yg bengong ni..lame2 jd bengong btul2 padan la ngan muke aku..huhu...ala, sbnrnye x pyh nk pk pun...kpala ni je yg ngade2 nk pk...tgh bz kat ofis pun kdg2 blh je nk menung jap..ape kah tande2 nye tu????? tu tande2nye aku kemalasan yg x dpt dibendung utk keje tp kerajinan yg amat sgt utk memikirkn bende yg bukan2...ape da...agaknye sbb x de org yg betul2 blh meluahkn ape yg b'pesta dlm otak aku ni kot..tu yg jd hampes camni...aritu dpt story kat aini ckit je...x dpt luahkn 100% lg...rase2nye kalo dh luahkn ok kot....gerenti begheh...juz nk meluahkn je...sbb bende2 cmni pas dh luah abis terbang ntah ke mane...skang die still dok b'main dlm otak aku....bengong btul..
haa.....ni yg paling tepat nk tunjuk cmne blurnye aku kdg2...
dh la, mls la nk bebel/merungut kat cni lg..x de idea dh nk tulis ape..melalui hari2 yg busan..bweekkk..last skali aku nk tampal 1 poem kat cni yg menarik minat aku utk bace..ni cam lebih kurg cam m'gambarkn ckit2 ke'depress'an aku la ni..huhu..
alamak..blur la plak..kalo x bleh bace tu wat2 la bleh ek..huhu...

No comments:

Post a Comment