Monday, February 9, 2009

My luvly familia..

Ini la orang yg paling2 aku sayang kat dunia ni...Nobody can replace her...My mum's name is Norlia..tp sepupu2 sume paggil Cik Li je..hihi..Ibu ni sangat sporting orgnye..muke je nmpk garang tp x pn..anak2 die lagi garang rasenye..hahaha..ibu ni seorg yg sgt2 patient..banyak dugaan hidup yg dialami but she's still standing as a tough woman & mum...baru2 ni t'capai hajat ibu nk tunaikn rukun islam yg ke-5..Alhamdulillah...wlpn dah jd hajjah tp ibu ttp sporting..tu yg besh!!! Ibu ni sgt suke menolong org, tp org suke buat pasal ngan die..x kire la org luar or sedara mare sndr..eee,bengang btul!!!! tp ibu sgt cool, die x pnh pn nk amuk..anak2 die je yg hampir amuk ngan org2 sume tu...AAARRGGHHHH!!!!! ape2 pn kitorg tetap doakn kebahagiaan die...hopefully aku sbgi anak bongsu yg t'amatla manje & sgt2 x independent ni dapat la makes her happy sampai hujung nyawa die....I LOVE U SO MUCH IBU...MUAH...MUAH... Haa...ni la my kakak....Her name is Erne Mazlina...Die dh ade anak sorg pn tp still cam bujang lg kalo tgk...Anak die tu aku citer jap lg k...Tengok muke die laen kn ngan aku...hihi..Die byk ikut ibu la..Org kate die klon my mum...Sebijik Sebotol org kate...heheh...utk perhatian sume my sister ni garang giler tau..tp die baek sbnrnye...maha rajen..kat umah tu sume bende kene b'kilat ek, sampai tutup kuali/periuk pn blh wat cermin wa cakap lu...sape makan t'rabur tu mmg kene bebel la ngan die & org yg slalu wat cmtu aku la...hahaha...byk2 b'sabar la ek kakak....miahahaha....pastu die ni kalo kemas umah tu mesti nak perfect la,alas tilam tu kene tegang btul2 ek...kalo x die akn tegangkn sampai org takut nk duduk atas katil tu...die sgt2 pandai dressing..suke m'cube style2 yg baru...kire kalo nk tanye pendapat die psl nk dressing cmne tu mmg ok la....my sister ni gak seorg yg sgt2 penyabar...same cam ibu, die byk sgt dugaan dlm hidup..tp still cool...kagum la ngan both of them..cam aku ni manje sgt kot, hidup tu takat ni x la ssh sgt lg...k la,pbt citer psl betapa perfectnye my mum & my sis ni,jap lg citer the smallest member of my familia.... Lu pikir la sendiri!!!Ni la Muhammad Nabil....Cube tgk,cute giler kn..Skang dh setahun 3 bulan..Ya Allah..nakal giler ni...sume nk panjat..hyper btul..kesian mak die kene layan kerenah die.tp biase la budak nk m'besar camni la...Kehadiran baby nabil mmg m'ceriakn kitorg 1 family la..ade je kerenah die yg wat org nk gelak..tp kenakalan die tu menguji kesabaran gak kdg2..my sister sampai jadi cam rika sumarto la kdg2..hahaha...nabil ni pantang dgr muzik mesti nk goyang2...pastu suke tarik rambut org...ni muke aku pn dh kene cakar skali..nasib saham x jatuh...muahahaha....igt lg mase kakak mengandungkn die, ibu chu die ni la yg excited giler sampai kalo g shoping mesti beli baju utk die..sampai my sister suruh stop beli..hehe...budak keck ni gak la yg wat aku x takut ngan budak2 lg sbb b4 ni mmg takut giler ngan budak.jgn harap la nk suruh dukong, kim slm..buatnye jatuh ke anak org kn naya..huhu...tp skang dh brani ler...x takut dah...nnt tahun depan nabil jadi flower boy ibu chu ekk..heheh... K la,lenguh dh tgn ni menaip..Kalo ade idea lg nk citer psl familia aku ni nnt aku post lg ek...dh lewat ni..nmpknye kpala dh pening ngadap pc lame2..so kene la beradu dulu..esk bgn kul 10+++ hahaha...
my luvly familia...nape la muke aku cam tepung gomak ni..hampehs...

No comments:

Post a Comment