Tuesday, April 27, 2010

# My Wedding Reception at Cameron Highlands

Wah...mood m'update tgh m'buak ni...wakakak...ok ni aku post picas from Majlis Bertandang at Cameron plak...theme kali ni modern plak...thats why pakai cenggitu...hahaha...baju sume Sdn Bhd...same cam kat KL baju tempah from One Ismail Hassan gak....his baju plak bought from Smart Master...this time mmg aku less penat la...lgpun kat sane sejuk...kekeke....actually mlm pas kenduri tu ade Majlis Potong Kek & Minum Teh...almaklum la, mother-in-law kn Chinese, harus la ade Tea Ceremony tu...new experience for me...suke2...kekeke..picas for tea ceremony & more story pasal tu aku up later ek cuz all ade dlm camera my father-in-law la...huhuhu...
btw, picas sume from his cousins...our official photog x up lg la picas we all...neway, u guys enjoice k...
kalo dh kat Cameron mmg x sah la x b'posing kat ladang teh...kekeke
my hubby turun dr langit...wakakaka
after Majlis Potong Kek & Minum Teh ( *my own makeup...very natural...ok x???? kekeke)

1 comment:

  1. Hi Yana Liyana,

    How much it cost you for wedding reception at Cameron Highlands, I'm looking forward to it with tight budget and decent hotel's. Please kindly share your experience and advice me further. :D

    ReplyDelete